PDF+Notebook

Petr Kania kania na suse.cz
Pátek Říjen 5 08:33:57 CEST 2001

On St 03.říj v 19:41, Martin Koníček wrote:
> Zdravim vsechny.
>
> Chtel bych si poridit notebook, kteri mi bude slouzit pro cteni textovych souboru, PDF + HTML souboru, pripadne pro psani nejakych blbosti, pricemz mam tyto problemy:
>
> :: Jakou zvolit konfiguraci, jak je to s cenou RAM pro notebooky
Pokud budete chtit pro cteni (PDF + HTML) pouzit graficke prostredi, pak by nize uvedena konfigurace
mela bohate stacit. Akorat misto bumbrlicka KDE pouzijte radsi blackbox nebo sawfish:-)
Spis jsem zvedav, zda ji za tuto cenu sezenete.

> :: jak je na tom Linux na slabsich konfiguracich, pripadne jestli tam neni lepsi dat treba QNX ci nejaky jiny micro system, zde ale resim problem s cestinou. Windows moc nechci, Win 95,98 apod. moc padaji a Win2k jsou dost drahe a maji vysoke hardwarove naroky
bud se podivejte na www.vypalcd.cz nebo treba na www.suse.cz -- kde k 7 CD ziskate i vice nez 700 stran
tistene dokumentace, instalacni podporu atd.

> :: Jak nejlip vyresit propojeni s PC, na kterem behaji win
suse obsahuje treba jiz v grafickem instalatoru YaST2 modul pro zakladni konfiguraci Samby.
Asi bude stacit pouze smb klient na Linuxu a smbmount

> Moc diks za pomoct vsem lidem, kteri uz maji notebooka.
Uff - ja dekovat, ale nerozumet indiansky bratr

--
S pozdravem,
Petr Kania