Automaticke odlogovani z konzole

Pátek Říjen 5 09:44:28 CEST 2001

Jurecka, Karel píše:
> Dobry den,
>
> chtel jsem se zeptat, zda se da nekde nastavit automaticke odlogovani pri
> necinnosti
> (cca 1 min.) v prikazove radce (Ne v X).
bash (1):
       TMOUT  If set to a value greater than zero, the  value  is
              interpreted  as  the  number of seconds to wait for
              input after issuing the primary prompt.  Bash  ter-
              minates after waiting for that number of seconds if
              input does not arrive.

Týká se to každého spuštěného interaktivního bashe, ať už na konzole
nebo v iksech.
Takže dopište do některého inicialiyačního skriptu bashe
TMOUT=60
(je to ale dost málo, dejte raději lidem aspoň čtvrthodinu).