[ANN] Ceska menu pro vim6.0

brz na centrum.cz brz na centrum.cz
Pátek Říjen 5 10:00:33 CEST 2001

kania na suse.cz wrote:

>BTW: porovnavani souboru gvimdiffem je vyborne

Nezbyva mi nez souhlasit :)

>[ad recode] Funguje moc pekne (iso8859-2)

Priznam se, ze me to prekvapilo ;)

>Pokud bych byl stoura - tak tam zustalo
>&Globalni\ Nastaveni (s velkym N)
>Nastaveni\ Souboru (to same:-)
>Vyber\ Bloku

Ano, jde o to, ze bych rad volil nejlepsi 'zvyrazneni':
napriklad 'Insert Mod' nebo 'Vyjmout Blok' je zamer. Cosi jako
zvyrazneni jmena. Mohu se dotazat, zdali to povazujete za
matouci? V originalni verzi zacinaji vsechna slova verzalkou, v
cestine mi to vsak pripadalo trosku neprehledne.

Opravil jsem vse jeste dle nejlepsiho svedomi, nova verze je jako
k dispozici na webu.

Dekuji Vam za Vas prispevek a za jakekoli pripadne dalsi poznatky
a pripominky.
JiriB*
http://brz.d2.cz/

--Download--

ISO-8859-2:
http://brz.d2.cz/menu_cs_cz.iso_8859-2.vim

Windows cp1250:
http://brz.d2.cz/menu_czech_czech_republic.1250.vim

--Instalace--

Pouze zkopirujte tento soubor do adresare

$VINRUNTIME/lang/

-----
SMS na mobily všech tří operátorů - www.posliSMS.cz