jak vytvorit linux native partition pri setupu?

Radovan Raszka raszka na zl.cz
Pátek Říjen 5 09:40:23 CEST 2001

DD vsem,
pristoupil jsem k reinstalaci linuxu a nedari se mi vytvorit linux native partition. momentalni stav:
-hda1 - fat16 (primary)1547M, na nem NT4.0 + DOS
-hdc1 - fat16(primary)2000M, tady chci Linux, ale linux native fs
-hdc5 - ntfs(logical disk v ext)2000M, dalsi NT4.0
-hdc6 - NTFS(logical disk v ext)4102M, W2k
-hdc7 - NTFS(logical disk v ext)8338M, data
V setupu zvolim pouzit Disk Druida, zrusim /dev/hdc1, znova ho vytvorim jako Linux native, velikost 2000M, bod pripojeni /.
A tlacitko Dale je zasedle, nelze pokracovat. Co delam blbe?
Stejne to je v pripade, ze v DOSu fdisekm zrusim /dec/hdc1 a DiskDruidem vytvorim linux native partition, opet me to nechce dal pustit
--
Radovan Raszka