Programovani pod GTK - editor

Josef Lukes lukes na fsik.cvut.cz
Pátek Říjen 5 11:54:11 CEST 2001

> len taka otazka pomimo:
> v dobe, ked sa kazde plniace pero uz pomaly
> konfiguruje vo web rozhrani, nebolo by aj toto
> riesenie?
>
> naprogramujes ovladanie toho sustruhu v konzole, a
> na ovladanie im tam spustis webovy server no a
> konfigurovat si to budu z prehliadaca...??

     Bylo by to fajn:). Cely system ovsem obsahuje i jine "dulezitejsi"
veci, nez je editor - interpet kodu, simulace, zpetna kontrolni vazba ze
stroje, atd. Proto se mi (tedy stale jeste:) ) moc nechce delat jeste
s editorem - bohuzel je to to, co uzivatel vidi:( ;-).
	Rozhodne napad konfigurovat, popr. primo ridit, z web browseru
neni spatny (ovsem videl bych to spise jako nadstavbu) - ono by se to
studentum pri vyuce urcite libilo.... . o O(ze by me to motivovalo...;-) )

Diky
Pepa Lukes