Televize pres 10Mbit ethernet

Pavel Machek pavel na suse.cz
Čtvrtek Říjen 4 23:58:43 CEST 2001

Ahoj!

> No otázka je, na jakém HW si to "stíhání" poedstavujete... Nejméni

Viz prvni odstavec, k6/400 a spousta pameti na masine s bttv kartou, a
pii/300 na masine s vga kartou.

Uz jsem experimentalne overil ze smerem mpeg4 cesta nevede. [Funguje
to... Ale na k7/900 a 15 snimku za sekundu.]
								Pavel
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org