NAT - preklad adres

Richard Richter richter na bgs.sk
Pátek Říjen 5 12:06:32 CEST 2001

Zdravim...

Mam dojem, ze uz jsem odpovidal, ze jsem to nahodou tyz den vyresil s nahodne
potkanym davnym znamym unixakem.
Byla to jedna maskarada, ip_forwarding zapnout, a samozrejme dobre routovaci
tabulky.

Take jsem rikal, proc jsem se odklonil od lehkeho reseni - vsude v HOWTO se
spojuje maskarada s dial-upem, zacal jsem blbnout s SNAT a DNAT a uz jsem se
ocitl v problemech. :-))) Staci tolik?

Vyresil mi to radek, ktery si nepamatuji, ale koncil s -j MASQUERADE, nebo tak
nejak.

Virgo

> Myslim, ze tam byly 2 privatni site a pravdepodobne tedy i jen 1 IP
> adresa. Pokud tam bude i druha nebo dalsi, je routovani mozne. Moc jsem to
> nestudoval, bylo to dost neprehledne napsane. Prepokladal jsem, ze se
> dotycny ozve a upresni to.

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.