jak vytvorit linux native partition pri setupu?

Radovan Raszka raszka na zl.cz
Pátek Říjen 5 12:04:42 CEST 2001

takze na swap musim mit extra partition? to se mi nezda, protoze nakonec jsem to vyresil oklikou - misto diskdruida jsem vybral pouzit fdisk, smazal fat a udelasl 2 GB linux native. Sice jsem se dal zase nedostal, ale vratil jsem na vyber Diskdruid/fdisk a pribyla mi to volba Automaticky vytvorit partisny nebo tak nejak. Tu jsem vybral a jel jsem dal, na swap se pak uz nikdo neptal.
--
Radovan Raszka