OT: kerneli.org - "boj proti terorismu" ?

Petr Vejsada user na nospam.exe
Pátek Říjen 5 12:55:57 CEST 2001

Hello Michal!

Friday October 05 2001 11:05, you wrote to me:

 ML> Netusim, jestli timhle bojuji proti terorismu (ale jelikoz
 ML> kerneli.org
 ML> bylo snad v norsku, tak bych rekl, ze nikoliv). Ale tak jako tak

v Norsku sice je, ale nameservery pro .org uz v Norsku nejsou, tedy
pocitac nejspis bezi, ale jeho IP neni znama. Jelikoz cryptoapi dle
nekterych politiku muze slouzit pouze teroristum, ptam se, zda nekdo
nevi, zda jde o chybu ci o zamer.

 ML> patch je na 2.4.3 :-(( Upravil jsem ho, aby sel aplikovat na 2.4.7
 ML> na 2.4.10. Ke stazeni na: http://www.logix.cz/~mic/dl/linux/

vyvojova verze je na http://sourceforge.net/projects/cryptoapi/

Nelze nejakym zpusobem rici losetupu, aby bral sifrovaci klic ze stdin,
nejaky patch ?

Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/