otazky mix

Petr Pojer pojer na m-soft.cz
Pátek Říjen 5 14:32:25 CEST 2001

Dobry den,
nahromadilo se mi nekolik problemu (od vseho neco) a rad bych s tim pokrocil
:-)
Predne, mam RH7 s jadrem 2.4.9, grafika TNT2Pro a binarni ovladace 1541
(NVidia)

Mimochodem, jake mate zkusenosti s tema novyma ovladacema 1541?

problem s  xawtv-3.62
tv mi jede v pohode, ale jenom v okne. Pouzivam rozliseni 1280x1024 a v tom
se mi nezadarilo. Pokud si v XF86Configu nadefinuju dalsi (nizsi) rozliseni
a ta pouziju v konfiguraku .xawtv u parametru (tusim) resolution (napr.
800x600) tak jsem sice po experimentovani obraz roztahl ve fullscreenu az k
okrajum ale je to des (pripada mi, ze to snad ani vubec neinterpoluje)
V dekumentaci jsem se docetl, ze pokud to karta podporuje, tak mi umozni HW
scaling i pro vyssi rozliseni.
Nesetkal jste se s tim nekdo?

problem s NuppelVideo-0.52a
tohle souvisi castecne s predchozim. Proste nedokazu pomoci nuvrec grabnout
ani tuk. Nastavil jsem parametry pro modul podle navodu na dom.strance (neco
s bufferovanim) Pri spusteni se tvari, ze vse je OK ovsem pri preruseni
(ukonceni) hlasi VIDIOCSAUDIO: Bad file descriptor
Ulozi se mi vyslednej soubor, ktery velikosti odpovida, ale pri prehrati
pomoci nuvplay nezobrazi ani video ani neprehraje audio.
???

problem s lirc-0.6.4
mam zbastleny zarizeni pro prijem IR signalu z DO na principu IRAmpu
(IRman). Pouzivam knihovnu libirman-0.4.2.
Pri kompilaci jsem si zvolil zarizeni typu IRman (ktery by nemelo vyzadovat
zadny spec. moduly jadra atd). Ovsem chovalo se to tak, ze pokud jsem mel
podporu pro seriovy port jako modul , napojil se lircd na "lirc_serial".
Musel jsem teda rucne shodit lircd, odebrat moduly "lirc_serial" a znovu
nahodit lircd. Ted jsem podporu zakompiloval primo do jadra, ale porad musim
po spusteni rucne restartnou lircd (samozrejme ho startuju v init.d:-)
???

a posledni problem s PPP
poprvy zkousim pripojeni k Inetu pres modem (externi). Mam standardni balik
ppp-xxx z RH7. Nastavil jsem si /etc/ppp/options (vyvolani chatu,
nodefaultroute, ..prms...)
Vsechno ok, modemy pokecaji, spoji se, overi se jmeno , heslo - OK, pak to
ale spadne na tom, ze nemuze ttyS1 prepnout do rezimu protokolu PPP. Ci tak
neco.
Podporu pro PPP mam primo v jadre (generic, sync, i async).
Kde delam chybu?

Petr Pojer,    pojer na m-soft.cz,    tel.: 066/7579125