Zamezeni crosspostingu pro mutt

Mira Tempír mira na cekit.cz
Pátek Říjen 5 15:30:39 CEST 2001

========= 05/10/01 10:33  by  Petr Kania =========
| Dobry den,
|
| nema nekdo v .muttrc nebo v procmailu udelatko pro pripad,
| kdy je zasilana zprava napr. na linux na linux.cz a zaroven Vas,
| z cire dobroty, zahrnou do cc: (nebo naopak:-) -> zprava Vam
| pak prijde jednou jako cc: a podruhe z konference.
|
| Treba na bazi porovnavani ID prichozi posty a odhozeni druhe
| zpravy

Zdravim,
no asi s tim moc nepomuzu, procmail se mi nelibi
a do muttu nikdo neco takoveho psat nebude.

V maildropu bych to vyresil pres GDBM databazi
Message-ID. Takove reseni by melo na 99.9% fungovat.
(tusim, ze v archivu linux na linux.cz je jen nekolik malo
ruznych zprav se stejnym ID).

flock "msgid.lock" {
       gdbmopen("msgid.dat","W");
       if (/^Message-ID: <!(.*)!>/) {
            if (gdbmfetch($MATCH2) {
                to /dev/null
		      } else {
			       gdbmstore($MATCH,time);
			   }
		 }
		 gdbmclose
}

jeste by to pak chtelo treba jednou za den promazat cronem
(jako s msg-id se uklada cas, kdy ta zprava prisla)

snad by to tak nejak mohlo fungovat, nezkousel jsem to
--
   mira tempír <mira na cekit.cz> -- cekit s.r.o.
   bratislavska 2, 602 00 brno, czech republic