POSTFIX vs. Nextra a dalsi MTA

Pátek Říjen 5 16:02:41 CEST 2001

	Muze mi nekdo rozumne vysvetlit, proc si zase Nextra postavila hlavu a
veskere hlavicky To: modifikuje na To: undiclosed-recepiens;; nebo jak
se to pise?

A to dokonce i v tomto pripade:

$> telnet vmail.nextra.cz 25
helo paja
mail from: janousek na fonet.cz
rcpt to: <jmeno>@<dom>.cz
data:
SUBJECT: Test

Test
.

(kde <jmeno> je skutecne jmeno cloveka a <dom> je 'postizeny zakaznik')

	Nastesti generuje korektni X-Envelope-To: <jmeno>@<dom>.cz, ale stejne,
zakaznik se hodne divil, ze vse konci postmasterovi v kosi... (BTW Za
poslednich 12 mesicu to uz u neho po 3. prenastavuju dle toho, jakou ma
Nextra naladu (prechod Sendmail -> Postfix, zmena verze Postfixu
apod...)

	Podobny prusvih je mezi sendmailem (8.9.) a qmailem - sendmail ma
zpracovani hlavicky omezeno na 32768 octecu, qmail to IMHO nejak
rozdeluje bylo prilis velke To: - samozrejme, ze spam, ale pokladalo to
danou konexi mezi fetchmail <-> sendmail (MDA) a fetchmail z toho byl na
prasky - ale na Contactelu jsou asi v klidku...;-) - je to chyba SDM
8.9. nebo je to soucasti RFC, ze hlavicka ma omezenou delku?

PS: Proc jsou ignoranti velci poskytovatele a ne Honza z Horni dolni?