konfigurace ftp

Wally valensm na feld.cvut.cz
Pátek Říjen 5 15:02:32 CEST 2001

mam ftpd, jestli to je najakej typ ftp....Myslim tim standardni ftp daemon
treba z RH.
s tou zmenou shellu jsem to uz zkousel, ale ftp nedovoli pripojit se
uzivateli, kterej nema nastavenej /bin/bash.
Teda nevim, jestli kdyz pridam ten script do nejakyho seznamu, tak jestli to
bude fachat.
Jak by se dal nastavit ten max prenos, jak jsem uvadel?
dik
Wally
Libor Nenadál <xnenadal na fi.muni.cz> wrote in message
news:3BBDC333.2080106 na fi.muni.cz...

> [...]
> ho, napr.:
>
> [user na localhost]$ cat /bin/ftponly
> #!/bin/bash
>
> echo Tento ucet je urcen pouze pro ftp
>
> --Konec skriptu--
>
> jeste je potreba tento skript pridat do seznamu shellu v /etc/shells a
> dat mu spousteci prava. pak danemu ftp uzivateli zmenis shell na tento a
> melo by to fungovat. problem by mohl byt v tom, ze mam dojem rsh si
> umoznuje zvolit vlastni shell, ale tak daleko jsem to zase nepromakaval.
> jestli nekdo zna lepsi reseni, at se mi plz ozve.

Proste