Problem s NTP synchronizaci

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Říjen 5 16:13:52 CEST 2001

Pavel Vrzal wrote/napsal:

: > Pokud ale nastavim, aby se mi stanice v siti synchronizovaly
: > s mou proxy,
: > tak to na nich nefunguje.
: > Nemusi se jeste nekde neco povolit na proxy serveru (treba
: > port nebo co ja
:
: S proxy nebo PRES proxy? Jakym protokolem? (s)ntp pres proxy neprojde a
: nejsem si jist zda (x)ntpd umi http

  Pokud nejde o extrémní přesnost a stačí milisekundy, tak bych nechal
ten počítač proxy posílat do vnitřní sítě broadcasty a počítače ve
vnitřní síti by braly broadcasty.

Toto řešení ale předpokládá, že v síti nemáte "zlé" uživatele příp,
budete používat ntp s klíčem.

Na serveru přidáte do /etc/ntp.conf (či jak se to jmenuje)
broadcast 192.168.192.255  (či něco podobného) a na stanicích to
nastavit broadcastclient (či něco podobného).

S přáním pěkného dne

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan < veros @ tac . cz >