Zkusenosti Nvidia driver 1.0-1512 again

Nene xtluz01 na vse.cz
Pátek Říjen 5 22:44:19 CEST 2001

Jioí Mlíka wrote:

>    Poipojuji se, nemám nejmenší problém.

>    Doplním: agpgart nvidia driver pou3/4ívat mu3/4e a nemusí. Osobni pou3/4ívám
> modul NVdriver, který je soueástí originálních ovladaeu od nVidie a plní
> pravdipodobni stejnou funkci jako agpgart.
>
>     S pozdravem
>                             Jioí Mlíka

moje zkusenosti jsou trochu jine.
nepodarilo se mi rozbehat tento ovladac se zapnutym framebufferem. zkousel
jsem jadra 2.4.7 a 2.4.10. pokousel jsem se pouzivat jak agpgart, tak agp od
nvidie. dokonce jsem v xf86configu nastavil nvagp na 0, aby se funkce agp
vypnula uplne. vysledek byl pokazde stejny, pri zpetnem prepnuti do konsole
cely system vytuhnul. ted jsem vyhodil z jadra framebuffer a zda se to byt v
naprostem poradku. je to skoda, protoze pouzivat standardni konsolovy mod na
19" monitoru je trochu nepekne. vesa fb se mi (vzhledem k nemoznosti zmeny
rozliseni a frekvence) pouzivat nechce.
je to smula.

s pozdravem

          Zdenek Tlusty

ps. doufam, ze timto nekomu pomuzu, kdyz bude hledat pricinu, proc mu tuhne
komp s framebufferem a ovladaci od nvidie.