identifikace ikony v linuxovem binary souboru

Robert Vojta vojta na pharocom.net
Sobota Říjen 6 14:43:12 CEST 2001

> Co je toto za blbost ? Promiňte, ale slyším o tom prvně že by linux cpal> ikony do spustitelných souborů. Zatím na všechny co jsem narazil byly mimo
> spustitelnĂŠ soubory. (GNOME)

  To zadna blbost neni, sice to neni to optimalni nacpat vsechny ikonky do
binarky, ale kdyz potrebuju jednu a nechcu ji jeste lovit nekde po disku,
tak udelam tohle ...

#include "xpm/fileopen.xpm"

  a soubor xpm/fileopen.xpm muze vypadat treba takto ...

/* XPM */
static const char *fileopen[] = {
"    16    13        5            1",
". c #040404",
"# c #808304",
"a c None",
"b c #f3f704",
"c c #f3f7f3",
"aaaaaaaaa...aaaa",
"aaaaaaaa.aaa.a.a",
"aaaaaaaaaaaaa..a",
"a...aaaaaaaa...a",
".bcb.......aaaaa",
".cbcbcbcbc.aaaaa",
".bcbcbcbcb.aaaaa",
".cbcb...........",
".bcb.#########.a",
".cb.#########.aa",
".b.#########.aaa",
};

  a pak uz se na danou ikonku v ramci zdrojaku odkazujete pomoci pole
znaku fileopen[] a kde si myslite, ze je? V binarce ;)

S pozdravem,
                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/