Mandrake 8.1 & SB Live

Robert Vojta vojta na pharocom.net
Sobota Říjen 6 15:16:25 CEST 2001

> nainstaloval sem Mandrake 8.1, vsechno se jevi OK jako v 8.0, akorat u SB
> Live uz nemuzu nastavovat vysky a basy. Videl jsem, ze to nejde i v RH 7.1,
> opravdu to nejde nebo to je rukama?

  To nemam, takze nevim ...

> Jeste tu mam jeden problem se zvukem v konzoli, kdyz pustim mpg123, tak se
> tvari, ze hraje, ale nic neslysim a je pak nutny ho killnout, ale v Xech
> zvuk jede normalne ...

  Nemate stlumenou hlasitost? Nepouzivate treba Alsu? Tam je velkyma pismenama
napsane, ze defaultne jsou vsechny kanaly ztlumeny.
  Tim ze je pak nutny ho killnout znamena co? Ze mpg123 nemuzete normalne
ukoncit, ale musite na nej prikazet 'kill', 'killall'?

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/