Cteni FORTRANovskych datovych souboru

masik+ccl na pc203b.fzu.cz masik+ccl na pc203b.fzu.cz
Sobota Říjen 6 15:17:18 CEST 2001

netol na volny.cz writes:

> Dobry den,
> chtel jsem se zeptat, zdali existuje nejaka knihovna (popr. nejaky jiny zpusob) pro Pascal nebo C pro cteni FORTRANovskych datovych souboru.

Predpokladam, ze mate binarni soubory. Nejjednodussi je
prevest program na vystup ve formatovanem tvaru, ktery je normalne
citelny
      OPEN (LUN, FILE='data.inp', STATUS='UNKNOWN', FORM='FORMATTED')
a vygenerovat soubory znovu.

Dalsi moznost je zjistit si format, v jakem jsou zapisy do
souboru provedeny, napsat si jednoduchou rutinu ve FORTRANU, ktera by
tento vystup cetla nazpet a pomoci prekladace f2c ji prevest do C.

zdravi
        Jirka