Upgdade RedHatu z image na disku bez bootovani z CDROM nebo diskety

Robert Vojta vojta na pharocom.net
Sobota Říjen 6 15:21:17 CEST 2001

>   Je v zasade mozne provest %subj%? Mam totiz problem, stroj, na kterem
> se to chystam provest, konkretne jsou to dva stejne, lezi v racku ve
> sklepe a pristup k nemu neni zrovna jednoduchy na to, abych tam po
> chvilich stravil cely den. Navic je tam asi 15°C...:-))
>   Stavajici RH je 6.1, nemecka mutace, instaluji RH 7.1 en. Image mam

  Pockejte si na RH 7.2en, mel by vyjit co nejdrive, resp. co jsem mel
informace tak uz vyjit mel, ale neco ho pozdrzelo. Kazdopadne se na FTPkach
uz objevil adresar 7.2, takze to uz nebude dlouho trvat [ ale jeste tam neni,
tak se neplaste :) ]

> na disku, mohu je namountovat nebo rozkopirovat primo na disk, jak je
> libo. Akorat jsem nenasel zpusob, jak instalaci spustit z beziciho
> systemu. Nabootuji-li CD, mohu si upgrade zvolit, tak nevidim duvod,
> proc by to nemelo jit i tehdy, kdyz system bezi a nic zvlastniho
> bootovat nechci. [Resp. nemohu. :-(]

  Upgradnete to rucne, muzete si tam nakopirovat dane balicky a provest
rucni upgrade, ale ten bude asi 6.1 na 7.[12] problematictejsi diky zmenam
glibc, atd. Kazdopadne se Vam upgrade beziciho systemu nebude delat
nejjednoduseji. Ja nevim na kolik jste zkuseny, ale nechcete si tu masinu
odnest nahoru a tam udelat upgrade?

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/