DivX:o) - prehravac

erikbotta.3web.cz er na bo.cz
Sobota Říjen 6 11:24:02 CEST 2001

Hm. Ja si stahnul driver z nvidia.com, ale ten zpusobil mym Xkach
problemy. Udajne mam upgradeovat Xka:o). Uprimna poznamka - Linux je
free, ale ne pro dial-up uzivatele -> to je spis peklo:o(. Ale otazka je
jestli je tenhle mod mnohem rychlejsi nez treba sdl nebo x11. Jo totiz
pod woknama sleduju DivX i v Hires bez performance problemu - mozna, ze
to je tim, ze wokna lepe podporujou hw acceleraci. Nevi.
Erik.