Zamezeni crosspostingu pro mutt

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Říjen 6 18:30:56 CEST 2001

Ahoj,

> BTW: procmail (ne ze bych to nekdy zkousel a ne ze bych ten program
> doporucoval (*)) pry ma tuto funkci primo v sobe a pry snad umi dokonce
> misto pouheho Message-Id zpravy porovnavat podle hashe obsahu (coz ale

To mne trosku zaujalo. Zkousel jsem chvili hledat v dokumentaci a jinde,
ale nic kloudneho jsem o teto feature nenasel...vi nekdo, kde lze sehnat
popis techto funkci procmailu?

> nemusi byt uplne to prave, pokud nekdo (nechci jmenovat zadny
> linux na linux.cz <g>) ten obsah modifikuje.

Mimochodem, neztraci nahodou pri modifikaci zpravy listem smysl zpravy
elektronicky podepisovat (jak to nekteri prispevovatele pri
posilani zprav do tohoto listu delaji)?

> (*) Patrim k lidem, kteri museli svuj zaludek pomerne dlouho uklidnovat,
> kdyz videli zdrojaky procmailu. A to ho mam jeste dost vytrenovany od
> zapoctaku, co mi posilaji studenti. :)

Mam si to vzit osobne? ;))))

--
JiKos.