profi - firewall

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Sobota Říjen 6 19:02:27 CEST 2001

Zdravim,
mel bych OT/problem.
Potrebuji dostat pred par pocitacu firewall - zatez v soucasne dobe do
20Mbps ve spicce, do budoucna okolo 30-50Mbps.
Velmi se mi zalibil projekt Astaro Security Linux, ale ta cena - 6tis USD je
docela hodne :-))

Proto hledam nejake nahradni reseni. Ma nekdo nejake prekticke zkusenosti s
ipchains/iptables pri podobne zatezi?
V podstate mi ani tak moc nezalezni na HW, muze to jet treba na Dual PIII
1000/2GB, to neni problem, jde mi o to, jaka je realna propustnost systemu
pri beznych 100Mbps sitovych kartach.

Dale potrebuji, aby byl system dobre administrovatelny i pro lidi, co linuxu
moc nerozumeji, takze by se hodilo nejake webove rozhrani k firewallu.

Neexistuje nekde neco podobneho jako je Astaro SL, ale GNU?

Za kazdou zkusenost z praxe budu vdecen.

Diky

Pavel Rauš