Zkusenosti Nvidia driver 1.0-1512 again

d na d-c.sk d na d-c.sk
Sobota Říjen 6 21:11:51 CEST 2001

A zase dalsi nazor na nvidiu ;-) Mne ten zazrak chodil bez sebemensich
problemov do dnesneho rana, kedy som sa rozhodol zapnut monitor po 3
dnoch a zistil som nvidia mi tam robi velmi nepekne pruhy. Ale toto je
uz zalezitost trosku ina ako sw. Ta nvidia pravdepodobne odchadza do
vecnych lovist. idem na rozliseni 1600x1240 takze mozno sa chuda
prehriala. Ale predpokladam ze tuto zalezitost do 2 tyzdnov velmi rychlo
poriesim Matroxom G450 s TV out vystupom.
Ale k veci. Podobne veci ako vytuh konzoly sa mi stavali , ked mi tam
behala nvidia s cipom M64. Tieto nechutne klony su uplne na prd,
nechodilo s tym nic. Ako som sa snazil tak som sa snazil proste to
neslo. Zase dalsia stranka veci je ze dokonca aj tieto M64 chodili s fb.
Ale na inych doskach. Takze NVidia stale ostava vecnou neznamou a hlavne
nevyspytatelnou. IMHO bude lepsie ked si skusite zmenit chipset na
nvidii, popripade ju pretaktovat so sikovnou utilitkou dodavanou na
freshmeate. Mozno toto pomoze.

D`

                                     Daniel Ciprus
                                  email : d na d-c.sk