putty a cestina

Sobota Říjen 6 21:52:49 CEST 2001

On Tue, 2 Oct 2001 zzz na mybox.cz wrote:

> Rád  bych  vyvinul  trochu  snahy,  bohužel  XFree mi na tom
> serveru   vůbec neběží. Je to kompletně bez grafiky. Myslím,
> že autoři mc v nové verzi zase změnili obsluhu klávesnice.

Pokud Vam nejdou funkcni lavesy v terminalovem programu, mate bud blby
terminalovy program nebo blbe nastaveni toho terminalu. PuTTY urcite
funguje dobre, nastavte si to podle nasledujiciho textu a bude se to
chovat presne jako linuxova textova konzole.

http://www.pslib.cz/pub/windows/SSH-PuTTY/README.txt

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz