minicom: you don't exist. go away.

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Říjen 7 05:04:54 CEST 2001

On Sat, 6 Oct 2001, Milan Kerslager wrote:

> Snazi se overit identitu (asi podle /etc/passwd a mozna to porovnat s
> $USER a aktualnim UID/GID). Co zkusit:
>
> strace minicom

strace mi nepomohlo, ale zjistil jsem, ze mi to dela i sshd, tzn. problem
je opravdu v knihovnach. po padu system (chyba pameti, nahodny zapis na
disk) mam docela problemy to rozchodit. pppd jsem rozbehal, konekci na
internet mam zpet, ale problemu plne ruce...

takze se musim pustit (opet) do ladeni vybaveni /lib ;-(((

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487