sinus v C pod linuxem

Karel Vyskočil ml. karel1 na students.zcu.cz
Neděle Říjen 7 16:31:43 CEST 2001

Ahoj,
muze mi nekdo poradit jakym zpusobem se da v C pod linuxem pouzit
goniometrickych funkci jako je sin() cos() a podobne. Kdyz na zacatku
programu uvedu # include <math.h> tak mi gcc pri prekladu rika ze nic jako
sinus nezna. Ale kdyz tento program prekladam v Borland C tak nemam problem.
Mam normalni RH7.1cz a prekladac je gcc 2.96. Kde je prosim chyba. Nebo co
delam spatne. Nerad bych bootoval do woken, kdyz chci prelozit programek v C.
Asi je to trochu OT tak pripadne kameni hazejte na muj osobni mail nebo lepe
do /dev/null.
btw: soubor math.h sem nasel, ale zadna zminka o sinu tam neni, zatim co v
tom borlandu v souboru math.h tam neco takoveho je (to bude asi jadro pudlam,
ale co s tim). Proc je to jinak tady a jinak zase tamhle? Mel sem dojem ze to
ma bejt stejny.
Za postrceni spravnym smerem moc dekuji.
--
Karel Vyskočil
student FEL ZCU