Zamezeni crosspostingu pro mutt

Neděle Říjen 7 18:42:16 CEST 2001

On Sat, 6 Oct 2001, Jirka Kosina wrote:

> To mne trosku zaujalo. Zkousel jsem chvili hledat v dokumentaci a jinde,
> ale nic kloudneho jsem o teto feature nenasel...vi nekdo, kde lze sehnat
> popis techto funkci procmailu?

On to asi umi jeho kamarad formail (-D), jehoz pouziti je one-liner. Ale
kdyz se divam na formail(1), tak je tam jen to Message-Id. Takze se bud
divam na neuplnou nebo starou dokumentaci, nebo si s tim hashovanim
s necim pletu.

> Mimochodem, neztraci nahodou pri modifikaci zpravy listem smysl zpravy
> elektronicky podepisovat (jak to nekteri prispevovatele pri
> posilani zprav do tohoto listu delaji)?

Ztraci. Aspon pokud modifikace nejsou omezeny na nepodepsanou cast dopisu.

> Mam si to vzit osobne? ;))))

Ja myslim, ze odpoved naleznete v nasi drivejsi bohate korespondenci. ;)