Mandrake - enterprise kernel

Zdenek Mazanec mazanec na book.ctt.cz
Pondělí Říjen 8 08:06:41 CEST 2001

> je urcen kernel-enterprise pouze pro pocitace s vice procesory ? Nevim
proc
> ale masina nam kazde cca dva dny spadne, tak chci zkusit nejnovejsi jadro
> 2.4.10-1 (enterprise)

Predne, uz od nazvu, je enterprise kernel urcen pro enterprise pouziti.
Dival jsem do konfigurace a limity jsou tam nastaveny pomerne vysoko. Chce
to hlavne hodne pameti (podle meho nazoru 512M jako naproste minimum). Ze je
tam zakompilovana podpora pro SMP a jako nejnizsi platforma se prekpoklada
PentiumPro (misto obycejneho pentia) je jen border efek. Teoreticky se da
tohle jadro pouzit na jakemkoliv i686 systemu. Teoreticky.
Vase konfigurace vsak zjevne neni enterprise (mate IDE disky). Na enteprise
konfiguracich (SCSI, vice procesoru, spousta pameti a "velke" zatizeni)
kernel-enterprise nenabootujete, a to ani 2.4.10-ent z cookeru.

Zdenek Mazanec