sort ma problemy s velkym souborem?

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pondělí Říjen 8 09:38:08 CEST 2001

Dne ne  7. říjen 2001 11:00 David Kuzela napsal(a):
> Zdravim,
>
> mam jeden velky soubor (CDDB zaznamy na radku vzdy: kapela / album):
>
>   $ wc rock.list
>    146831  921623 4960851 rock.list
>
> a chtel jsem si ho setridit. Necekal jsem komplikace a pouzil
>
>   sort < rock.list > rock.sorted
> chci se zeptat, jestli nekdo netusi v cem je problem.

V tuto chvili netusim, ale zacal bych tim, ze se pokusim splitnout soubor na
setinu a dal sort. Pokud projde, tak bych metodou puleni intervalu a zakladni
extrapolace se snazil zjistit, zda problem opravdu nemuze byt v tom, ze
zkratka neco nenaadresuje. Take nevim, jak je napsany, ale muze to byt
samozrejme nejaky drsny bug. Spis bych ale typoval na velkou casovou
narocnost. Podle poctu souboru to vypada, ze pouziva castecny mergesort na
quicksortu. Nevim, hadam.
--
Oto 'tapik' Buchta