PCMCIA a jadro 2.4.10

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Říjen 8 10:41:08 CEST 2001

Dobry den,

On Mon, Oct 08, 2001 at 09:09:26AM +0200, Jan Marek wrote:
> Dobry den,
>
> mam notebook Compaq Armada M300, na ktery jsem si nainstalil Debian a s
> nim jadro 2.2.19pre17 (nejnovejsi potato) s podporou PCMCIA (kvuli
> sitovce a CD-ROM-u. Podpora PCMCIA funguje na tomto jadre jako z praku,
> cardmgr mi hlasi verzi 3.1.28, dmesg verzi pcmcia_core 3.1.22.
>
> Zkusil jsem si zkompilit jadro 2.4.10 a nastaly problemy: PCMCIA
> nastaveni zustalo uplne stejne, presto modul i82365 nenajde CardBus
> bridge. Pritom lspci mi ho vypise a probe z pcmcia-cs taktez. Zkousel
> [...]

Tak na bugreport to asi sice asi neni, ale nefunguje to... Zjistil jsem,
ze oproti projektu pcmcia-cs na http://sourceforge.net to nema (zrejme)
zpracovanou podporu PCI, ale pouze ISA(???). Stacilo v jadre podporu
PCMCIA vypnout, zkompilovat balik ze SourceForge a voila!: jede to na
prvni pokus!

Takze vsem zajemcum o funkcni PCMCIA doporucuju vyse zminenou adresu

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek