Kompilace jadra

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pondělí Říjen 8 10:56:08 CEST 2001

Pavel Janík wrote:

>    From: Michal Ludvig <michal-linux na logix.cz>
>    > Existuje na to patch, ktery v /proc vyrobi config.gz, ktery se pak da
>    > pouzit, ale obavam se, ze to neni podporovane ani doporucovane
>    > reseni.
>
> on ten patch v některých distribucích (!?) je standardně již pěkně dlouho,

To jsem nevedel. Distribucni jadra nepouzivam.

> je podporován a nevidím důvod (kromě ztráty několika málo kB paměti), proč
> jej nedoporučit. Navíc to může mít tu výhodu, že když ztratíš /lib
> kompletně, můžeš si konfiguraci zrestaurovat.

IMHO Pokud ztratis kompletne /lib, tak budes mit mnohem vic problemu,
nez jen vyrobit nove jadro. To stejne bys mohl rict v soucasne dobe o
/boot. Adresar jako adresar ;-)

Podporovane reseni to neni v tom smyslu, ze tento patch neni standardne
obsazen v jadrech z kernel.org a nejspis nikdy nebude. Pred nejakym
casem o tom bezela diskuze na LKML, kde bylo receno, ze to je sice
hezke, ale ze tohle do jadra nepatri a ma se to resit jadernimi
instalacnimi skripty, coz prave resi mnou jiz zminovany kbuild-2.5.

Michal Ludvig
--
* Cray is the only computer that runs
*  an endless loop in just 4 hours.