TV-out Neni PAL jako PAL

Jan Kohoutek jan.kohoutek na capitol.cz
Pondělí Říjen 8 12:41:53 CEST 2001

Dne neděle 07 říjen 2001 14:26 jste napsal(a):
> Mam AGP S3 savage 3D s TV-OUTem a rad bych si z domaciho linuxoveho serveru
> udelal DVD prehravac. Problem ale je i kdyz pouziju  utilitku utilitku
> s3switch k zapnuti tv-outu a nastaveni korektni normy (s3switch crt tv pal)
> tak do televize mi leze jen cernobily obraz. Pouzil jsem s-video vystup a

Neni PAL jako PAL :) Me se zatim na v CR prodavanych televizich nejvice
osvedcil PAL G (Nnemecky PAL).
TV pripojuji:
*ATI conektor (Sice do nej jde zapojit primo S-VHS, ale maji ho jinak
zapojeny + nejaky piny navic a pres S-VHS kabel to jede prave CB)
----->> ATI2CINCH redukce
----->> CINCH - CINCH cable
----->> CINCH/S-VHS+AUDIO2SCART redukce
-----* SCART v TV