velikost swapu

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Pondělí Říjen 8 13:38:57 CEST 2001

No ve 2.4.10 se to znacne zlepsilo, alespon podle me zkusenosti. Pro 2.4.2 bych doporucil bud rychle upgrade na 2.4.10 :) nebo pokud nechcete nyni upgradovat ani prerozdelovat disk, tak udelat krome stavajiciho swap oddilu jeste druhy swap do souboru tak, aby oba dohromady mely minimalne dvojnasobek velikosti RAM.