kontrola hesla v /etc/shadow

Jan Svec jenik na jikos.cz
Pondělí Říjen 8 15:12:54 CEST 2001

Dobry den,

ve firme jsem nahradil mailserver s MS Exchange Linuxovym mailserverem s
Postfixem. Ted premysim nad tim, jak uzivatelum usnadnit nastaveni
forwardovani posty v dobe jejich nepritomnosti. Jelikoz uzivatele jsou
klasicti "klikaci" a neco takoveho jako prihlaseni pres SSH a vytvoreni
.forward u nich nepripada v
uvahu, rozhodl jsem se toto resit pomoci www formulare a PHP, kde uzivatel
pouze vyplni adresu, na kterou chce presmerovat svou schranku a PHP script
pote nalezite modifikuje .forward.
	Problem je v tom, ze potrebuji zajistit overeni hesla, zadaneho
uzivatelem do formulare, proti /etc/shadow a nevim kde zacit.
Muzete me nekdo nasmerovat spravnym smerem ?
Diky

Jan Svec
jenik na jikos.cz