Pozor na Mandrake 8.1!

Richard Richter richter na bgs.sk
Pondělí Říjen 8 15:22:05 CEST 2001

> vymyslam s nim
> moze byt?
>
> http://www.memtest86.com ste skusal? V gcc sa nejakym sposobom zmenil
> pristup k pamati a vela ludi uz zazilo, ze im na dovtedy stabilnom
> systeme
> zacali padat kompilacie. Ja ho pouzivam vzdy, ked sa objavia podivne
> problemy (urobil som to aj v tomto pripade).

> Jadro, pod ktorym to kompilujete, moze byt inak skompilovane (pre 386
> alebo pre Pentium III). Neviem tiez, ci sa eventualne nastavenia
> CFLAGS a.p. mozu prejavit pri kompilacii jadra, alebo ci jeho
> [...]

Hehe, problemy s pamatou som maval na predchadzajucej 486, a tam sa to
prejavovalo aj celkom beznymi SIG 11 pri kompilacii. :-) Kazdopadne si pamat
niekedy otestujem, hoci zazila uz par benchmarkov, co kontroluju aj vysledky, a
na tom debiane bezim dost agresivne, takze pamat uz je prebehnuta aj niekolko
raz - bezi mi to uz tyzden v kuse, predtym dalsich x tyzdnov v kuse - bez
sebemensieho problemu. Viem, ze chyba pamati byva zakerna, ale obvykle sa
prejavi aspon nejako. Ale tu ani naznak. :-))) Inak by ma to dost nastvalo, je
to novy 256 MB DDR modul. Raz sa ale niekto vyjadril o velkosklade, odkial ho
mam, ze "DIMMy sa tam naberaju lopatami". :-))) Kazdopadne diky za chrobaka v
hlave - pamat vyskusam. :-)

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.