USB printing bugy [Was: Re: Pozor na Mandrake 8.1!]

Petr Cahyna caha na i.cz
Pondělí Říjen 8 15:10:45 CEST 2001

> Poprosil by som ludi, co prevadzkuju nejaku tlaciaren na USB,
> aby mi dali vediet vysledky - ci uz pozitivne, alebo negativne.
>
> Nastastie nejde o SMP-related problemy, tak sa snad budu dat
> reprodukovat aj u vyvojarov.

Zdravim,
nemam sice USB tiskarnu, ale mam uplne stejne problemy s USB digital
fotakem (HP315) - vidim to
spis jako obecny problem. Mam mb VIA chipset (Soltek), 2 USB - kdyz v
biosu enabluju dedikovani IRQ
pro USB, potka se mi s scsi driverem (53c8xx na PCI) na IRQ a zfailuje
(shared irq mam samozrejme
povolene). Kdyz odladuju scsi, tak s uspechem sice natahnu usb-moduly
vcetne usb-storage a
scsi_mod, usb zarizeni se detekuje, ale nepriradi se device (ve 2.2.19
se tvaril jako sda1). Pri sahnuti
na jakykoliv scsi device se pochopitelne natahne scsi modul a masina
nenavratne ztuhne. Pokud v
biosu disabluju dedikovani IRQ, tak se sice usb moduly natahnou, ale
nepodari vubec se nadetekovat
zadne pripojene zarizeni.
Prozatimni vychodisko - vratil jsem se k 2.2.19 :-( . Jinak Mdk-8.1
pouzivam co vylezla (zatim jenom) na
6-ti compech a nemuzu si ji vynachvalit :-) .

											Caha