Lokalni sendmail

Čermák Josef cermakjosef na yahoo.com
Pondělí Říjen 8 16:28:25 CEST 2001

Dobry den,
mam nainstalovany linux RH7.0 a sendmail 8.9  .Mam
nakonfigurovan DNS tak, ze je izolovan v lokalni siti
a mam zadefinovanou domenu "linux.lan" na IP
192.168.2.20 .Z tohoto serveru se ale dostanu na IP
adresu serveru, ktery umi zpracovat pozadavky do
internetu - 192.168.1.100(bohuzel nemam moznost jej
konfigurovat) Sendmail mi v ramci lokalni site funguje
bezproblemu (tzn. vsechny pozadavky na doruceni posty
na adresu jmeno na linux.lan jsou v poradku vyrizene).
Potrebuji vyresit situaci kdy z teto lokalni site chci
poslat mail mimo napr na adresu jmeno na volny.cz.
Chybova zprava, kterou mi server vraci je "we do not
relay" .
Zkousel jsem do souboru /etc/mail/ip_allow pridat IP
adresu PC ze ktereho jsem se snazil odeslat mail, ale
nepomohlo to. Dale jsem zkousel do /etc/mail/access
pridat 192.168.1.100  RELAY , ale to mi take
nepomohlo.
Jeste jsem zkousel v sendmail.cf opravit DS na
DS192.168.1.100 - to mi rovnez nepomohlo a v souboru
sendmail.mc jsem pridal
define(`SMART_HOST',`192.168.1.100') coz mi take
nepomohlo :-( . Po vsech upravach jsem samozrejme
restartoval sendmail .
Dik, Pepino