Pozor na Mandrake 8.1!

Richard Richter richter na bgs.sk
Pondělí Říjen 8 16:35:47 CEST 2001

> graficka
> pri
> je ale
> To, ze vase grafická karta ma problem s danym grafickym rezimem neznamena,
> ze je spatna distribuce. Co treba pouzit textovy rezim instalace_

Nenene, vice lidi mi reklo, ze graficka instalace, pokud MDK zvoli (ON ZVOLIL)
nizke rozliseni, ma tento neduh. My jsme se na tom zasmali a shodli se na tom,
ze checkboxy by meli byt pred jmeny baliku. ;-)

> do
> mnohi
> s HDD
> Zadna mdk distribuce neni vybavena jadrem 2.4.9. Navic je docela tezke
> pomoci sw znicit hw.

Jo - tak o tom se da hodne pochybovat. O zniceni HW bych nikdy netvrdil, ze je
to pomoci SW tezke, kazdopadne ja jsem disk odepsal (byl to WD 8 let stary, mel
na to vek i znacku ;-)). Jo a jadro 2.4.9 jsem mel ve zdrojacich - nerikam, ze
bylo v MDK - sorry za mozna zavadejici formulaci, ale vse je mozne si vysvetlit
i spravne. ;-)

> SOURCES
> tych
> migroval
> To je jiste dobra volba. Nicmene neznamena, ze jina distribuce je spatna.

Ano - vid moje PS. Ja jsem si rekl, dam si par dnu na instalaci a budu to
skouset. Timhle stylem mne dve sklamali a treti nadchla. Verim, ze to je mozne i
s jinymi konstelacemi distribuci. ;-)

> nim
> byt? Ked
> nemoze
> Protoze debian je konzevativnejsi. Naopak mandrake jde cestou poslednich
> verzi, redhat skoro poslednich.

Jiste, presne tomu to pripisuji. Je to presne ten typ distribuce, ktery mi sedi.
Proto si myslim, ze svym spusobem musi (nebo by mel byt) stabilnejsi na vice
masinach. Je videt, ze jsem nasakl konzervativnym prostredim (napr. Sun/Solaris
;-)) a nepasu tolik po novinkach - a naopak umim ocenit kvality Debianu - i kdyz
je starsi. Jinak jsem MDK skousel spise jako extremni dotazeni RH, vlastne jsem
uz mel dost linuxu ve stylu RH/MDK. Ale takove dorazeni jsem necekal. :-)))

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.