RH7.1 a kompilace jadra

Pavel Stárek pstarek na centrum.cz
Pondělí Říjen 8 17:04:04 CEST 2001

Zdravim konferu,
mam RH7.1 z CHIPu a kdyz se pokusim zkompilovat kernel, tak to
vyhazuje chybove hlasky. Vypis bohuzel nemam, ale je to v
drajvru "serial.c" a "drm.c". Pro kompilaci jsem pouzil
konfiguraci pro i586 ktera je dodavana s RH7.1 (zkusil jsem to i
pro i386 a stale stejny vysledek). Procesor pretaktovany nemam,
kompilace toho sameho kernelu pod RH7.0 (instalace RPM balicku
zdrojaku kernelu 2.4.2 do RH7.0) je ok. Moje konfigurace AMD K6-
2/450MHz - VIA MVP3 - 196M RAM - 8GB HDD. Vyzkousel jsem to i na
AMD Duron/650 kamosova pocitace se stejnym vysledkem. Omlouvam se
pokud tento problem byl v konferenci jiz resen, ale nemam tolik
casu (bohuzel) ji celou studovat (jo takhle kdyby se to dalo
stahnout kompletne v nejakem bzip formatu z ftp ?). Nevite nekdo
co s tim?
Dik za odpoved.

Pavel.

-----