Jak rozchodit vzaleny X Server

Kleena Kleene kleena.k na gmx.de
Pondělí Říjen 8 20:12:40 CEST 2001

VS> 2) Mate povolene hlaseni na X-server pres xdm?
VS>    Soubor xdm-config, radky:

VS> ! SECURITY: do not listen for XDMCP or Chooser requests
VS> ! Comment out this line if you want to manage X terminals with xdm
VS> !DisplayManager.requestPort:    0
Moc diky, toto byla nejspis ta pricina...:-) Jede to, akorat na jednom stroji
ted dostanu login screen, naloguji se ... a nic. Posledni, co se
provede, je skript "Startup"...

Jinak, opravdu je na RH Linuxu standardni zpusob spousteni "xdm" v
/etc/rc.d/init.d? Protoze na zadne z masin, na ktere tady mam pristup,
to neni. Pokud to tak tedy ma byt, postaci tam proste jenom spustit
"xdm" bez jakychkoliv dalsich parametru?

S pozdravem,
  Viktor