Kylix 1.0

Pavel Houdek buggy na betula.fsid.cvut.cz
Pondělí Říjen 8 23:19:49 CEST 2001

Zdravim
Takhle jsem na radu zkusenejsiho vyresil problem, mozna je stejny jako Vas...:

Dne pá 14. září 2001 12:04 jste napsal(a):
> Haj hou!
> Staci se ridit pokyny z textoveho souboru Deploy z instalace
> Kylixu. V kostce (podrobnosti viz. dotycny soubor) je treba dodavat
> s aplikaci prislusne knihovny (qt/qtintf) a balicky (pokud je treba), a
> nastavit prislusne cesty (LD_LIBRARY_PATH). Nejlepe pak vytvorit
> vlastni spousteci script po vzoru startkylix.
>
> Hodne zdaru
>
> Pavel Cisar
Dik za radu
Vyresil jsem nastaveni LD_LIBRARY_PATH v souboru startpokusooo:

#!/bin/bash
export LD_LIBRARY_PATH="."
./pokusooo

a v adresari s binarkou pokusooo mam linky na potrebne knihovny viz soubor
DEPLOY (pripadne mohou byt primo ony knihovny, pak by melo jit spoustet i
jinde)

hezky den

PH

--