odecet dat pres NetFlow

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Úterý Říjen 9 01:43:18 CEST 2001

Zdravim,

potreboval bych pres NetFlow odecitat data z Cisca. Zkousel
jsem cflowd, ehnt, flow-tools. Pres ehnt a flow-tools nejaka data
dostavam, ale jako plynuly tok se spoustou "omacky" okolo
(ja potrebuji jen tri udaje - cilova a zdrojova adresa a mnozstvi dat)
- a jeho zpracovani v dalsim programu je nad moje sily.  Ja bych
potreboval neco, co by se chovalo jako mereni toku dat pres
ipchains - tedy s casem by to data kumulovalo, jednou za
hodinu bych provedl odecet a vynuloval.

Nemate nekdo neco takoveho jiz vyreseno ?

Dekuji

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin