Rozmery aspell-cs na RH 7.0CZ

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Úterý Říjen 9 01:27:43 CEST 2001

Dobrý den,

mám problém: dvougigový disk a RH 7.0CZ už pozvolna začíná dokousávat
poslední zbytky (teď jsem prováděl veliké mazání, abych se dostal přes
100M free). Při té příležitosti jsem objevil, že v adresáři
/usr/lib/aspell se nalézá soubor czech (z distribuce, 0.2-3), který má
neuvěřitelných 61M.  Stále ještě žiji v přesvědčení (od časů T602), že
spellcheckrový slovník pro češtinu má mít nějakých řádově pět mega max.
Pokrok je sice pokrok, ale tohle mi nepřipadne jako pohyb správným
směrem :-). Nevíte někdo co s tím? Mám downgradeovat na ispell (kde ho
vzít), bude to lepší? Je to chyba příslušné verze a mám naopak
upgradeovat? Neexistuje nějaký nástroj, kterým bych to mohl
zkomprimovat/zkompilovat?

	Děkuji

		Matěj Cepl

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

They that can give up essential liberty to obtain a little
temporary safety deserve neither liberty nor safety.
	-- Benjamin Franklin, Historical Review
	   of Pennsylvania, 1759.