Lokalni sendmail

Radim Gelner gelnerr na suse.cz
Úterý Říjen 9 08:53:00 CEST 2001

Pochopil jsem dobre, ze lokalni postu zajistujete svym serverem a postu
"ven" predavate tomu druhemu serveru?

A je ten server pripraven pro prijem e-mailu s odesilatelem
neco na linux.lan? Jestli ne, tak vam to vrati s hlasenim "We do not
relay". Musite zjistit, jakou adresu odesilatele povazuje ten
internetovy server za lokalni. Pak mate moznost bud premapovat
odesilatele e-mailu (masquerade host/domain) na vasem Sendmailu nebo
prejmenovat vasi domenu, aby byla "kompatibilni" s internetovym
postovnim serverem.

--
S pozdravem/Best Regards,

Radim Gelner
Sales and marketing manager
SuSE CR, s.r.o.                         e-mail: radim.gelner na suse.cz
Drahobejlova 27                            tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                            fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                            http://www.suse.cz