Pozor na Mandrake 8.1!

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Úterý Říjen 9 09:10:37 CEST 2001

trochu OT: To mluvite o SCSI discich IBM ?
Mel jsem pocit, ze IBM, alespon pokud jde o IDE jsou jedny z nejlepsich
disku.
Planujeme nasazeni nejakych serveru, vesmes IDE, protoze sef je na SCSI
lakomy (ale asi by to utahnout mely, zatizeni nebude zas tak vysoke) chteli
jsme tam dat IBM 40 GB 7200 Ot IDE.
Ted se tu tvrdi neco jineho.

Martin Reiser