Sitovy tisk

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Úterý Říjen 9 11:55:56 CEST 2001

Moj postup pri danej ulohe v RH je asi takyto:
1, vytvorim si na NT serveri uzivatela, ktory bude
   mat pravomoci iba na tlac
2, pomocou printtool si vytvorim tlaciaren v linuxe
   (tam si vsetko nastavim, hlavny je filter)
3, vytlacim skusobnu stranku a je to

Potom by vo vasom pripade mal vzniknut subor:
/var/spool/lpd/HP6P/.config

Ten by mal obsahovat asi nieco taketo:
share='\\server_nt4\HP6P'
hostip=10.10.10.10
user='printing'
password='hesielko'
workgroup='skupina'

Tie polia ste pravdaze zadaval v printtool. Na zaver som
mal este vacsinou problemy s tlacenim textovych suborov
na danu tlaciaren. Takze si pozrite
/var/spool/lpd/HP6P/textonly.cfg. Ja osobne mavam nastavene:
CRLFTRANS=YES
TEXT_SEND_EOF=YES

Igor