Pozor na Mandrake 8.1!

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Úterý Říjen 9 14:32:46 CEST 2001

lukesh na k-net.cz (Jaroslav Lukesh) writes:

> Takové kousky, jako že najednou nemůže nabootovat (cca jednou za 1-2
> měsíce, boot z diskety jede), nebo zústane na docela dost vteřin svítit a
> svítí... pak se normálně rozeběhne. Anebo najednou má úplně jinou
> geometrii, to zase stačí ho smazat/obnovit v biosu (přitom parametry mu
> zůstanou stejné). Jo, virus? Neee... Disk! Fakt jsem se s tím dost natrápil
> abych přišel na to, že za to může komunikace disku s řadičem a sem-tam
> chybička. mimochodem, už 2x jsem kvůli rozvrtanému filesystému přišel o
> nějaká data (ne všechny, ale i troška zamrzí), přitom ukončení bylo
> [...]

Ciste takova hloupost, ale zkousel jste vymenit IDE kabel?  Pripadne desku?
Na vine muze bejt i radic, zvlast pokud je to nejaky VIA chipset + UDMA apod.

--
Ondřej Surý - CIO                     Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009       Pláničkova 1, 162 00 Praha 6