Sleuth a djbdns (tinydns) - zkoušel to někdo?

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Úterý Říjen 9 15:06:56 CEST 2001

veros-XXXX na tac.cz (Veros Kaplan) writes:

> Dobrý den,
>
> zkoušel jste někdo poštvat sleuth na DNSku, kterou vede tinydns?
> S jakým výsledkem? Používá ho tu vůbec někdo (tinydns)?
>
> Testovaná doména je koren.cz, AXFR mám pro IP atreye povolené.
> On-line sleuth (http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/sleuth/)
> vytimeoutuje, když si ho stáhnu a spustím lokálně, tak si stěžuje na
> nerekurzivnost serveru (to chápu), ale též na neexistenci reverzních
> záznamů (ale ony existují - ne sice na tom stroji, ale existují).

Pokud jsou reverzy nekde jinde nema to sleuth sanci zjistit protoze mu to
tinydns nerekne (protoze neni rekurzivni).

--
Ondřej Surý - CIO                     Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009       Pláničkova 1, 162 00 Praha 6