Ldap s SQL (MySQL)

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Úterý Říjen 9 16:30:55 CEST 2001

On Tue, 9 Oct 2001, Novy David wrote:

> Nejak jsem rozchodil LDAP (OpenLDAP) s tou "default" databazi ..
> Protoze se snazime mit 1 "centralni" zdroj dat, chci mit data LDAPu v MySQL.
> Trapim to uz asi tyden, hledam v konferencich a nic... Namate to nekdo
> rozfungovane ?? Problematika se (jak jsem pochopil "rozrusta" do oblasti
> ODBC atd..), proto bych uvital jak nejake konfiguracni soubory, tak i
> postupy pri vytvareni databaze.. Zkratka "od nuly"...
> Mam RH 6.2 a ostatni jsem zkousel ruzne verze (OpenLDAP, MyODBC, iODBC,
> unixODBC...)

A cetl jste:

http://www.openldap.org/faq/data/cache/378.html

???

Obecne se da rict, ze i kdyz pouzijete odbc, stejne nebudou ta data ve
forme pouzitelne pro nejakou rozumnou praci. Budou rozprsknuta po spouste
tabulek. Hodne se tim zabyvalo IBM a mam pocit, ze s DB2 se to snad da
rozjet, ale jsou tam limitace v tom, ze nemuze byt polozka v LDAP potomkem
vice trid, coz znatelne zamrzi.

Nevidel jste nekdo patch, ktery by synchronizoval na strane LDAP polozky
userPassword: a ntLanmanHash? Podle me by to bylo hrozne jednoduche a take
samozrejme hodne nesystemove. Ale krasne by to resilo synchronizaci hesel
mezi sambou a linuxem.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.