USB printing bugy [Was: Re: Pozor na Mandrake 8.1!]

Petr Cahyna Petr.Cahyna na i.cz
Úterý Říjen 9 16:19:44 CEST 2001

Stanislav Meduna wrote:

> "Petr Cahyna" <caha na i.cz> schrieb im Newsbeitrag
> news:3BC1A5D5.2080500 na i.cz...

> Mam tiez 315 a pokial pouzijem uhci namiesto usb-uhci, chodi to v
> poriadku
> (raz je sda, raz sdb, podla toho, ci sa dostane k lizu najprv ZIP-ka
> alebo on). usb-uhci obcas zatuhne.

tak vcera jsem plny vzruseni letel domu :-) , abych zjistil, ze se to
chova
uplne stejne :-( . Vidim to spis na nesoulad chipset+bios versus 2.4.x
kernel.
Bohuzel ohledne upgradu/downgradu biosu nemam moc stupnu volnosti - pod
starsim
biosem mi nechodila z nejakeho neznameho duvodu vyse zminena scsi karta.
Zkusim se jeste vratit (i kdyz nerad) k nejakemu starsimu 2.4 kernelu,
jestli
neuspeju. Nicmene alespon jsem (POUZE) po disablovani dedikovani IRQ pro
USB z toho
dostal alespon nejakou hlasku (ktera se opakuje s "address+=1"), takze
pohledam
v konferencich a dokumentaci ...

usb-control/bulk-msg: timeout
usb.c: USB device not accepting new address=1 (error=-110)

> modul
>
> Rozhodne to reportujte na www.linux-usb.org

Jasne, urcite to tam dam, jenom chci jeste vyzkouset nejake dalsi veci,
abych byl
konkretnejsi. Problem je akorat, ze jsem zrovna v dost casovem presu a
nemuzu se k
tomu porad dokopat :-(

> Zdravi
> --
>                                                  Stano

			v kazdem pripade diky :-)  Caha

P.S.: Jeste si to musim predelat na zurnal filesystemy, tim si je krasne
otestuju
v realnem provozu :-) a nebudu porad muset checkovat disky. Pri tom
zatuhnuti toho
na filesystemu prekvapive hodne odejde a to pozaviram vse co se da a
zasyncuji. Take
by se to jednoho krasneho dne nemuselo probrat a ja potrebuju taky
pracovat :-) ...